sobota, 28 stycznia 2012

Recenzje książkowe :)


Święta już dawno za nami, ale wracając do tego miłego okresu przybliżę wam trochę literaturkę, którą znalazłam pod choinką. W tym roku byłam chyba wyjątkowo grzeczna bo znalazł się tam również singer 8870 :)

One yard wonders

Pierwsza to "One yard wonders". Jest to zbiór 101 szyciowych pomysłów na kreatywne wykorzystanie 1 jarda tkaniny. A że mam sporo takich jardowych kawałków bardzo chętnie z niej korzystam. Jest kilka działów, są torebki, ubrania, dodatki, bardzo fajne wykroje na fartuszki no i dziecięce ubrania i zabawki. Jest również dział dla wielbicieli futrzaków! :) Książka bardzo fajna, choć jakość wykroi jest taka sobie.


Little stitches for little ones


Druga to "Little stitches for little ones" od mojej ulubionej tkaninowej projektantki Amy Butler. Książka jest bardzo fajnie zrealizowana graficznie no i jakość wykroi na najwyższym poziomie. Są ciuszki, dodatki, zabawki, torby itp. Ubranka są w rozmiarze do 12 miesięcy, więc na moją córkę już za małe, ale da się coś z tego wykorzystać. Książka zawiera 20 projektów.


The practical guide to patchwork


W związku z moimi ambitnymi planami rozwoju swoich umiejętności o patchwork, znalazła się i książka o szyciach narzut. Bardzo polecam dla zainteresowanych tematem. Jasne instrukcje i bardzo przyjemnie się czyta. Mimo iż mój angielski nie jest perfect nie miałam najmniejszych problemów ze zrozumieniem. Znajdziemy tam oprócz fajnych rad na sprawną i przyjemną pracę, 12 projektów na narzutę. Książka bardzo pomocna, wydaje mi się że nie tylko dla początkujących. Pomysły na pledy są ułożone wg stopnia zaawansowania umiejętności patchworkowych :)


The bag making bible


Ostania książka spodobała by się nawet najbardziej wymagającym. Jest naprawdę świetna, zresztą jak sama Lisa Lam na której bloga was serdecznie zapraszam www.u-handbag.typepad.com Książka jest pisana łatwym i przyjemnym angielskim, dużo porad i instrukcji. Napisana jest naprawdę od podstaw, nadaję się nawet dla laika. Każdy znajdzie coś dla siebie! Bardzo fajne jakosciowo wykroje i pomysły na super torby. No i na moich ulubionych tkaninach od Amy więc jeszcze przyjemniej się ogląda i pracuje z tą książką.


Święta zmotywowały mnie do rozwoju i pracy przy maszynie, chociaż pracą bym tego nie nazwała :) Szycie na singerze to sama przyjemność. A i jakby ktoś planował zakup to ceny książek to ok 25$, widziałam niektóre też na naszym allegro.  Pozdrawiam ciepło i kreatywnego dnia życzę!! :-)

Marlena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz