niedziela, 29 stycznia 2012

Poduszkowy zawrót głowy :)


Nastał czas, że i mnie dopadły "swoje lata" a raczej 13kg mojej Lenki. Faktem jest, że ból pleców nie odstępuje mnie ani na chwile. Podczas pobytu u siostry sprawdziłam taka oto poduszkę: ikea. Jest to podusia dla osób śpiących na boku lub na plecach. Ma charakterystyczny kształt dzięki czemu kręgosłup podczas snu jest w odpowiedniej krzywiźnie. Przetestowałam i z ręką na sercu polecam! Jest naprawdę świetna. W związku z wymianą ukochanej babcinej puchowej podusi, musiałam uszyć sobie jakąś fajną poszewkę, co by nie było mi aż tak smutno. Wiedziałam że będzie to minky, bo uwielbiam tą mięciutka tkaninę. Jest bardzo przyjemna w dotyku i jeszcze przyjemniej się na niej śpi! Do tego dekoracyjny akcent tkaniną od Amy, zygzaczek i oto jest. Cieszy oko i pozwala na zdrowy sen.


Przy okazji szycia dla córci woreczka na buciki i inne przydasie, użyłam kilka ściegów dekoracyjnych. Są naprawdę świetne :)

kokardki

serduszka

listki :)

Studia, kursy i Lena skutecznie odciągają od maszyny. Trafiają mi się same zwężania, skracania i wszywania zamków. Mam nadzieję, że w końcu znajdę więcej czasu na relaks przy szyciu. Bo planów do zrealizowania jest wiele... :) Kreatywnej niedzieli moi drodzy! :)

Marlena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz