piątek, 20 maja 2011

Różowy zawrót głowy

Podążając za panującymi trendami postanowiłam uszyć sobie szorty w soczystych kolorach. Tak więc wyszukałam intensywnie różowej tkaniny i zabrałam się do pracy. Cały dzień przerysowywałam, wycinałam i szyłam. Całe szczęście, że w tym szale radości że coś z tego sensownego wychodzi, postanowiłam przymierzyć jak to wygląda... No i wyszło, że moje szorty są zwyczajnie na mnie za małe :( Nie mam pojęcia jak to się stało, ale cóż musiałam się z tym pogodzić.
Mimo wszystko zachowam spodenki na pamiątkę, może kiedyś je wykończę i .... schudnę :)
Fot. Made by M.
No i przy okazji chciałam wam pochwalić swoim zakupem z Lidla :) Pakiet startowy do szycia :) Cena 17zł (16.99 albo 17.99). Igły pasują do mojego Łucznika no i nici nie są na pokaz (zamówiłam z Łucznika podobny zestaw to nici było malutko, jeden kolor wystarcza mniej więcej na uszycie takisz szortów! masakra), a tu jest całkiem całkiem chyba 50m + to co na szypułkach . Spodobał mi się też ze względu zestaw jeansowy i odcienie brązu których potrzebowałam :)
Fot. Made by M.
A i przy okazji zapraszam do polubienia mnie na facebooku DREAMS FABRICS

5 komentarzy:

  1. Strasznie zazdroszczę zestawu :) ja jak już poszłam to został sie jedynie do firan ;/ za to gumki zakupiłam ehhh... a spodnie superanckie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny te zestaw, Ja niestety nie mam blisko siebie Lidla. Gratuluję zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mozna bylo kupic sobie cos takiego w Lidlu??? Chyba przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. juz jakis czas temu w polowie maja, byly tez inne zestawy dla szyjacych :) gumki itp :) zestaw bardzo fajny i nici niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nastepnym razem bede od razu informowala jak cos wynajde :)

    OdpowiedzUsuń